زندگی من

                      در میان من و تو فاصله هاست

                                    گاه می اندیشم 

                                          می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری

   بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir                                 تو توانایی بخشش داری

                                                   دستهای تو توانایی آن را دارد 

                                      که مرا زندگانی بخشد

                                                چشم های تو به من می بخشد

                                     شور و عشق و مستی

                                                 و تو چون مصرعِ شعری زیبا 

                                       سطرِ برجسته ای از زندگی من هستی  

 

 

                                                                      بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir

                                                                                    

 

 

 


نظرات 3 + ارسال نظر
دختر بابا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.liyla.blogsky.com/

سلام دوست عزیز
آدرس وبلاگم رو ذکر کردم دوست داشتید خبرم کنید تا تبادل لینک داشته باشیم

وروجک یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ http://mehdi-1000chehre.blogfa.com

سلام
قشنگه
خیلی قشنگه
منتظرت میمونم
به منم یه سر بزن
بای تا های

سکوت دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.njs.blogsky.com

سلام


شروع وبلاگ نویسی و همچنین ورودت رو به دنیای وبلاگ خوش امد میگم
موفق باشی
تمام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد