زندگی من

                      در میان من و تو فاصله هاست

                                    گاه می اندیشم 

                                          می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری

   بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir                                 تو توانایی بخشش داری

                                                   دستهای تو توانایی آن را دارد 

                                      که مرا زندگانی بخشد

                                                چشم های تو به من می بخشد

                                     شور و عشق و مستی

                                                 و تو چون مصرعِ شعری زیبا 

                                       سطرِ برجسته ای از زندگی من هستی  

 

 

                                                                      بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir

                                                                                    

 

 

 


عشق

     عشق اقیانوس وسیعی است که دو ساحل رابه یکدیگر پیوند می دهد

بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir

بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir 

سلام دوستان خوبم  

این اولین حضور من در جمع شماست   

میخوام اینجا حرفها و درد دلامو بنویسم  

راهنماییم کنین و نظراتتونو بدین  

بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir  

بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir

بهاربیست                   www.bahar20.sub.ir